eJuniorul.ro va pune la dispozitie urmatoarele metode de livrare:
Sameday Livrare in 1-3 zile lucratoare:
- 10 RON + 6.9 ron taxa ramburs (sau gratuit pentru comenzile de peste 299 ron platite cu cardul)
____________
Cargus Livrare in 1-3 zile lucratoare:
- 10 RON + 6.9 ron taxa ramburs (sau gratuit pentru comenzile de peste 299 ron platite cu cardul)
____________
Fan Courier Livrare in 1-3 zile lucratoare:
- 10 RON + 6.9 ron taxa ramburs (sau gratuit pentru comenzile de peste 299 ron platite cu cardul)
____________
Livrare într-un Easybox Sameday Livrare in 1-2 zile lucratoare (in functie de disponibilitatea Easybox-ului):
- 10 RON + 6.9 ron taxa ramburs (sau gratuit pentru comenzile de peste 299 ron platite cu cardul)
*** Daca preferati un anumit curier, va rugam sa il specificati la finalizarea comenzii
OBS:
- Unele situatii exceptionale (vreme rea, perioada aglomerata de Sarbatori sau Black Friday) pot conduce la intarzieri ale livrarii expeditiilor.
In cazul in care produsul comandat nu corespunde prezentarii de pe site-ul www.eJuniorul.ro sau prezinta defecte de fabricatie, puteti solicita inlocuirea acestuia sau returnarea contravalorii lui in termen de 14 de zile calendaristice din momentul in care l-ati primit. Intentia returului se face prin completarea Formularului de Retur.
Potrivit articolului 9, Ordonanta de Urgenta nr. 34/2014 din 4 iunie 2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, "consumatorul beneficiaza de o perioada de 14 zile pentru a se retrage dintr-un contract la distanta sau dintr-un contract in afara spatiilor comerciale, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la art. 13 alin. (3) si la art. 14."
Produsul poate fi returnat numai daca este in aceleasi conditii in care a fost primit (cu ambalajul original, cu etichetele intacte, sigiliu intact, daca este cazul, documentele care l-au insotit), nu este deteriorat si nu prezinta semne de uzura.
eJuniorul.ro va inapoia prin transfer bancar contravaloarea marfii returnate in maxim 10 de zile de la data returnarii produselor.
Produsele returnate vor fi trimise sau aduse personal la adresa eJuniorul.ro, adresa care va fi comunicata in momentul in care ii este adus la cunostinta returul. Produsele NU se vor returna prin Posta Romana si nu se vor expedia la nici o alta adresa decat cea specificata operatorul eJuniorul.ro.
Potrivit articolului 13 din Ordonanta de Urgenta nr. 34/2014
"(1) Profesionistul (SC JUNIORUL BEST STORE SRL) ramburseaza toate sumele pe care le-a primit drept plata din partea consumatorului, inclusiv, dupa caz, costurile livrarii, fara intarziere nejustificata si, in orice caz, nu mai tarziu de 14 zile de la data la care este informat de decizia de retragere din contract a consumatorului in conformitate cu art. 11.
(2) Profesionistul ramburseaza sumele mentionate la alin. (1) folosind aceleasi modalitati de plata ca si cele folosite de consumator pentru tranzactia initiala, cu exceptia cazului in care consumatorul a fost de acord cu o alta modalitate de plata si cu conditia de a nu cadea in sarcina consumatorului plata de comisioane in urma rambursarii."
Obligatiile consumatorului in cazul retragerii, conform articolului 14 din Ordonanta de Urgenta nr. 34/2014
"(1) Cu exceptia cazului in care profesionistul s-a oferit sa recupereze el insusi produsele, consumatorul returneaza produsele sau le inmaneaza profesionistului sau unei persoane autorizate de profesionist sa receptioneze produsele, fara intarziere nejustificata si in decurs de cel mult 14 zile de la data la care acesta a comunicat profesionistului decizia sa de retragere din contract in conformitate cu art. 11. Termenul este respectat daca produsele sunt trimise inapoi de consumator inainte de expirarea perioadei de 14 zile.
(2) Consumatorul suporta doar costurile directe legate de returnarea produselor, cu exceptia cazului in care profesionistul accepta sa suporte acele costuri sau in care profesionistul nu a informat consumatorul ca aceste costuri trebuie suportate de consumator. [...]
(3) Consumatorul este responsabil doar in ceea ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor. Diminuarea valorii produselor nu trebuie sa fie descurajanta pentru consumator in a-si exercita dreptul de retragere. Indiferent de situatie, consumatorul nu este responsabil pentru diminuarea valorii produselor in cazul in care profesionistul a omis sa il informeze cu privire la dreptul de retragere in conformitate cu art. 6 alin. (1) lit. h).
(4) Profesionistul trebuie sa poata face dovada diminuarii valorii produselor care rezulta diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor."
Pentru varianta completa a Ordonantei de Urgenta nr. 34/2014 click aici
>>FORMULAR RETUR<<. Pentru retur in Easybox click aici
Garantia produselor
Garantia comerciala este conform certificatului de garantie emis de catre producator, in functie de categoria de produs si reprezinta perioada in care consumatorul beneficiaza de reparatii gratuite din partea vanzatorului/producatorului.
Toate produsele beneficiaza, prin lege, de garantia de conformitate care reprezinta perioada legala de 2 ani in care consumatorului i se aduce produsul la conformitate in mod gratuit. Conformitatea se refera la caracteristicile produsului oferite consumatorului prin publicitatea aferenta facuta de vanzator/producator.
In cadrul termenului de garantie de conformitate producatorul repara, inlocuieste sau restituie contravaloarea produsului, conform LG449/2003, Art.11, Alineat 2. Perioada de timp stabilita de remediere a reparatiei nu poate depasi 15 zile calendaristice de la data la care cumparatorul a adus la cunostinta vanzatorului lipsa de conformitate a produsului.
Conform OG21/1992 vanzatorul este obligat sa-i furnizeze consumatorului: certificat de garantie (doar pentru produsele de folosinta indelungata), manual de instructiuni/utilizare.