eJuniorul.ro va pune la dispozitie urmatoarele metode de livrare:


Sameday Livrare in 1-3 zile lucratoare:

10 RON + 6.9 ron taxa ramburs (sau gratuit pentru comenzile de peste 299 ron platite cu cardul)

____________


Cargus Livrare in 1-3 zile lucratoare:

10 RON + 6.9 ron taxa ramburs (sau gratuit pentru comenzile de peste 299 ron platite cu cardul)

____________


Fan Courier Livrare in 1-3 zile lucratoare:

10 RON + 6.9 ron taxa ramburs (sau gratuit pentru comenzile de peste 299 ron platite cu cardul)

____________

Livrare într-un Easybox Sameday  Livrare in 1-2 zile lucratoare (in functie de disponibilitatea Easybox-ului):

10 RON + 6.9 ron taxa ramburs (sau gratuit pentru comenzile de peste 299 ron platite cu cardul)


*** Daca preferati un anumit curier, va rugam sa il specificati la finalizarea comenzii


OBS:

- Unele situatii exceptionale (vreme rea, perioada aglomerata de Sarbatori sau Black Friday) pot conduce la intarzieri ale livrarii expeditiilor.


Orice comanda plasata prin intermediul site-ului eJuniorul.ro are valoare contractuala.


Livrarea produselor se face prin curierat rapid. Costurile de transport sunt suportate de client si vor fi specificate atat in procesul de plasare al comenzii, cat si dupa finalizarea acesteia. Livrarea se va realiza in intervalul 24-48 de ore de la confirmarea comenzii exceptand zilele de duminica, precum si sarbatorile legale. In cazul in care produsul comandat nu se afla in stoc in momentul comenzii, veti fi anuntat in legatura cu data posibila de livrare.


Inainte de a comanda un produs, verificati daca acesta se afla pe stoc. Produsele care nu se afla momentan pe stoc nu pot fi livrate. Comenzile respective pot fi pastrate termen de o luna, la solicitarea clientului si se livreaza in momentul in care reintra in stoc. Daca in termen de o luna nu se pot onora, aceste comenzi vor fi considerate anulate, fara o alta notificare. Daca clientul nu precizeaza ca aceste comenzi sa fie pastrate, acestea vor fi considerate nule.


Factura fiscala va fi trimisa in format electronic (Legea 571/2003) pe adresa de e-mail furnizata, nefiind necesara stampilarea si semnarea acesteia. Clientul poate solicita oricand la un moment ulterior factura in format tiparit, semnata si stampilata, daca activitatea prestata impune acest lucru (persoana juridica) sau pur si simplu se doreste pastrarea facturii in format tiparit.


eJuniorul.ro garanteaza inlocuirea si/sau acceptarea returului produselor ce vor fi considerate neconforme cu descrierea de pe site sau cu asteptarile clientului termen de 14 de zile de la livrarea acestora. eJuniorul.ro nu este responsabil pentru nelivrarea la timp a produselor, daca acest lucru tine de firma de curierat prin care au fost trimise. Orice reclamatie va fi adusa la cunostinta eJuniorul.ro in maximum 24 de ore de la receptionarea produselor, urmand ca aceasta sa fie transmisa furnizorului produselor respective, spre solutionare.


Stocurile de produse afisate pe site pot sa difere in anumite situatii de stocurile reale, de aceea confirmarea produselor si/sau a comenzilor va fi facuta exclusiv telefonic. Confirmarea de comanda primita prin e-mail nu ofera nici un fel de garantie in privinta rezervarii produselor sau a stocului si nu are valoare fiscala.


Valoarea maxima a obligatiilor eJuniorul.ro fata de orice client in cazul nelivrarii sau al livrarii necorespunzatoare a produselor cumparate este valoarea sumelor incasate de firma noastra de la respectivul client. In cazul in care preturile sau alte detalii referitoare la produse au fost afisate gresit, inclusiv din cauza faptului ca au fost introduse gresit in baza de date, eJuniorul.ro isi rezerva dreptul de a anula livrarea respectivului produs si de a anunta clientul in cel mai scurt timp despre eroarea aparuta. Comenzile care nu sunt confirmate telefonic vor fi anulate.



Returul produselor

In cazul in care produsul comandat nu corespunde prezentarii de pe site-ul www.eJuniorul.ro sau prezinta defecte de fabricatie, puteti solicita inlocuirea acestuia sau returnarea contravalorii lui in termen de 14 de zile calendaristice din momentul in care l-ati primit. Intentia returului se face prin completarea Formularului de Retur.

Potrivit articolului 9, Ordonanta de Urgenta nr. 34/2014 din 4 iunie 2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, "consumatorul beneficiaza de o perioada de 14 zile pentru a se retrage dintr-un contract la distanta sau dintr-un contract in afara spatiilor comerciale, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la art. 13 alin. (3) si la art. 14."

Produsul poate fi returnat numai daca este in aceleasi conditii in care a fost primit (cu ambalajul original, cu etichetele intacte, sigiliu intact, daca este cazul, documentele care l-au insotit), nu este deteriorat si nu prezinta semne de uzura.

eJuniorul.ro va inapoia prin transfer bancar contravaloarea marfii returnate in maxim 10 de zile de la data returnarii produselor.

Produsele returnate vor fi trimise sau aduse personal la adresa eJuniorul.ro, adresa care va fi comunicata in momentul in care ii este adus la cunostinta returul. Produsele NU se vor returna prin Posta Romana si nu se vor expedia la nici o alta adresa decat cea specificata operatorul eJuniorul.ro.

Potrivit articolului 13 din Ordonanta de Urgenta nr. 34/2014 
"(1) Profesionistul (SC JUNIORUL BEST STORE SRL) ramburseaza toate sumele pe care le-a primit drept plata din partea consumatorului, inclusiv, dupa caz, costurile livrarii, fara intarziere nejustificata si, in orice caz, nu mai tarziu de 14 zile de la data la care este informat de decizia de retragere din contract a consumatorului in conformitate cu art. 11.
(2) Profesionistul ramburseaza sumele mentionate la alin. (1) folosind aceleasi modalitati de plata ca si cele folosite de consumator pentru tranzactia initiala, cu exceptia cazului in care consumatorul a fost de acord cu o alta modalitate de plata si cu conditia de a nu cadea in sarcina consumatorului plata de comisioane in urma rambursarii."


Obligatiile consumatorului in cazul retragerii, conform articolului 14 din Ordonanta de Urgenta nr. 34/2014
"(1) Cu exceptia cazului in care profesionistul s-a oferit sa recupereze el insusi produsele, consumatorul returneaza produsele sau le inmaneaza profesionistului sau unei persoane autorizate de profesionist sa receptioneze produsele, fara intarziere nejustificata si in decurs de cel mult 14 zile de la data la care acesta a comunicat profesionistului decizia sa de retragere din contract in conformitate cu art. 11. Termenul este respectat daca produsele sunt trimise inapoi de consumator inainte de expirarea perioadei de 14 zile.
(2) Consumatorul suporta doar costurile directe legate de returnarea produselor, cu exceptia cazului in care profesionistul accepta sa suporte acele costuri sau in care profesionistul nu a informat consumatorul ca aceste costuri trebuie suportate de consumator. [...]
(3) Consumatorul este responsabil doar in ceea ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor. Diminuarea valorii produselor nu trebuie sa fie descurajanta pentru consumator in a-si exercita dreptul de retragere. Indiferent de situatie, consumatorul nu este responsabil pentru diminuarea valorii produselor in cazul in care profesionistul a omis sa il informeze cu privire la dreptul de retragere in conformitate cu art. 6 alin. (1) lit. h).
(4) Profesionistul trebuie sa poata face dovada diminuarii valorii produselor care rezulta diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor."


Pentru varianta completa a Ordonantei de Urgenta nr. 34/2014 click aici


>>FORMULAR RETUR<<.                Pentru retur in Easybox click aici


Garantia produselor


- Garantie comerciala

Garantia comerciala este conform certificatului de garantie emis de catre producator, in functie de categoria de produs si reprezinta perioada in care consumatorul beneficiaza de reparatii gratuite din partea vanzatorului/producatorului.


- Garantia de conformitate

Toate produsele beneficiaza, prin lege, de garantia de conformitate care reprezinta perioada legala de 2 ani in care consumatorului i se aduce produsul la conformitate in mod gratuit. Conformitatea se refera la caracteristicile produsului oferite consumatorului prin publicitatea aferenta facuta de vanzator/producator.

In cadrul termenului de garantie de conformitate producatorul repara, inlocuieste sau restituie contravaloarea produsului, conform LG449/2003, Art.11, Alineat 2. Perioada de timp stabilita de remediere a reparatiei nu poate depasi 15 zile calendaristice de la data la care cumparatorul a adus la cunostinta vanzatorului lipsa de conformitate a produsului.

Conform OG21/1992 vanzatorul este obligat sa-i furnizeze consumatorului: certificat de garantie (doar pentru produsele de folosinta indelungata), manual de instructiuni/utilizare.